Рівненський ліцей

Як дев'ятикласники STEMили?

Опубліковано 30-05-2025, 05:19

113
Як дев'ятикласники STEMили?
В Україні все більшої популярності набирає STEM-освіта – синтез біології (science), технології (technology), інженерії (engineering) та математики (mathematics). Таке «змішання» стало необхідністю сучасного світу, зокрема й школи, оскільки на практиці всі ці галузі дуже переплелися між собою.
У цьому вже вкотре мали змогу переконатися дев’ятикласники під час повторення теми «Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності» на уроці української мови. Здається, на перший погляд, як можна STEMити на мові? Дуже легко!
Дев’ятикласники під час заняття і працювали з текстом, і досліджували властивості молока (між іншим, одна торгова марка таки хитрує з молоком!), і з’ясовували користь молочних і безлактозних продуктів для організму людини, і рахували кількість поживних речовин та калорій, і досліджували маркетингові ходи одного з наших супермаркетів, і вивчали «молочний тайнопис», і створювали власну торгову марку з допомогою ШІ, обговорювали, що потрібно для того, щоб створити свій «молочний бізнес», і, звичайно, дивилися цікаві відео та багато жартували.

Оксана Парфенюк, учителька української мови та літератури

Як дев'ятикласники STEMили?

Як дев'ятикласники STEMили?

Категорія: Інформація