
В Україні все більшої популярності набирає STEM-освіта – синтез біології (science), технології (technology), інженерії (engineering) та математики (mathematics). Таке «змішання» стало необхідністю сучасного світу, зокрема й школи, оскільки на практиці всі ці галузі дуже переплелися між собою.
У цьому вже вкотре мали змогу переконатися дев’ятикласники під час повторення теми «Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності» на уроці української мови. Здається, на перший погляд, як можна STEMити на мові? Дуже легко!
Дев’ятикласники під час заняття і працювали з текстом, і досліджували властивості молока (між іншим, одна торгова марка таки хитрує з молоком!), і з’ясовували користь молочних і безлактозних продуктів для організму людини, і рахували кількість поживних речовин та калорій, і досліджували маркетингові ходи одного з наших супермаркетів, і вивчали «молочний тайнопис», і створювали власну торгову марку з допомогою ШІ, обговорювали, що потрібно для того, щоб створити свій «молочний бізнес», і, звичайно, дивилися цікаві відео та багато жартували.
Оксана Парфенюк, учителька української мови та літератури
