Рівненський ліцей

Філологічний STREAM. Частина друга

Опубліковано 14-05-2024, 21:27

197
Філологічний STREAM. Частина друга
Весна, звичайно, уже ввійшла у свої береги, набрав обертів всеукраїнський STEAM-рух і продовжує дивувати учнів різних ліцеїв та гімназій. Не оминув він і дев’ятикласників нашого закладу. На уроках вони досліджували тексти та поєднали це все… із вивченням властивостей молока.
Упродовж заняття дев’ятикласники вправлялися в умінні критично мислити, адже досліджували рекламу молочних товарів (шукали в ній т.зв. підводні камені); дізналися, чи можна рослинне молоко називати молоком і який його вид найбільше подібний до тваринного молока; пройшли тест на знання «молочної історії» (перевірили себе ще раз, наскільки вони медіаграмотні й уміють розпізнавати фейки та стереотипи); рахували калорії та кількість поживних речовин у набілі й порівнювали із добовою нормою для підлітків (дівчат і хлопців); позазирали в окуляр мікроскопа (хтось щось побачив, інші – нічого); з’ясували хімічну формулу скисання молока; ще раз повторили, як правильно обирати молочні продукти в магазинах; перевіряли з допомогою дослідів молоко на вміст крохмалю, води та соди (до речі, непогане молоко придбали для дослідів батьки!). Ну, і, звичайно ж, малювали: уявили себе детективами, які пишуть таємне послання з допомогою молока, а потім його розтаємничували.
Усім було цікаво, весело, особливо, коли робили з молока дуже швидко сир (у домашніх умовах – просто незамінні знання) та смачно (усе ж молоко не використали для дослідів)!

Оксана Парфенюк, учителька української мови

Філологічний STREAM. Частина друга

Філологічний STREAM. Частина друга

Філологічний STREAM. Частина друга

Категорія: Інформація