
«Альтернативні джерела енергії – найефективніший спосіб розв’язання енергетичних проблем людства» – за цією тезою відбулися дебати в 9-А й 9-Б класах.
Щороку, зростаючи від класу до класу, учні ліцею досліджують вплив людини на довкілля через загальношкільний екологічний проєкт «7 кроків збереження клімату». Завдяки цьому дев’ятикласники досліджують зелену енергетику світу та України. Узагальнити все вивчене з теми їм вдалося через дебати.
Ерудовані, упевнені, переконливі – ось такі епітети отримали спікери команд двох класів від компетентного журі. Перемогу в 9-А класі здобула команда опозиції в складі Ковалик Олександри, Дуніної Олександри, Бувальцевої Марії, які переконали присутніх у тому, що альтернативні джерела енергії не вирішують енергетичних проблем людства. А команда пропозиції 9-Б класу в складі Герус Магдалини, Дундюк Тетяни, Тадая Володимира перемогли своїх опонентів, захищаючи тезу. До складу журі цього року ми запросили випускницю 2020 року, колишнього спікера команди нашого ліцею в міському дебатному турнірі Олександру Шостак, яка також надала нашим дев’ятикласникам поради з досвіду.
І хоча в грі завжди є переможці, варто погодитися й з тим, що завдяки дебатам усі учасники без винятку через гру навчаються бути більш влучними у висловлюваннях, рішучими та наполегливими.
Наталія Корчага, педагог-організатор
