Рівненський ліцей

Предмет «Захист Вітчизни» як необхідна складова сучасної навчальної шкільної програми

Опубліковано 10-06-2016, 13:07

1794
Протягом двох тижнів практики, яка тривала з 30 травня по 10 червня, учні 10-их, а нині за крок до випускних, класів проходили курс предмету «Захист Вітчизни» за програмою 11 класу, отримуючи важливі, особливо на сьогодні, знання.
За короткий проміжок часу десятикласники освоїли теоретичні та практичні знання ведення сучасного загальновійськового бою. Учні пройшли стройову підготовку, впевнено крокуючи під ритми власного маршу; метали учбові гранати, попередньо вивчивши їх будову та призначення; ознайомилися з видами мін; пройшли активну фізичну підготовку; зуміли на швидкість споряджати магазин патронами (хоч як би важко це не давалося!), засвоїли будову АК, почергово розбираючи його на частини й збираючи. Десятикласники повзали як солдати, бігали з автоматом та зуміли відчути весь адреналін, що переповнює військового, коли їздили грати в пейнтбол у комплексі, розташованому неподалік с. Бабин, що надав спеціально облаштовану територію та спорядження для якомога реальнішого відтворення військового бою. Десятикласники були надзвичайно вражені поїздкою, тому, власне, ще декілька днів тільки й про неї говорили, висловлюючи захоплення й бажання отримати ще одну дозу екстриму! Звичайно, поряд із «приємним» завжди криється «корисне»: учні змогли втілити у життя всі свої теоретичні знання, підключаючи логіку й увагу. Сподіваємося, лише таким чином учні використовуватимуть отримані знання – у лісі, граючи в пейнтбол.
Також десятикласники навчилися визначати сторони горизонту за предметами місцевості, компасом, сонцем та годинником. Учитель, Анікін Сергій Васильович, організував цікаві змагання, поділивши учнів на команди та влаштувавши забіг по картах, створених самими учнями, на яких були вказані лише азимут і кількість кроків, що потрібно здійснити. Отож, учні здійснили маршрут у понад півтори тисячі пар кроків, що склала команда-суперник. Усі блискавично справились із завданням, зрозумівши принцип роботи з компасом та орієнтування на місцевості!
Також десятикласникам було представлено декілька навчальних фільмів щодо поведінки під час терористичних дій та щодо медичної допомоги під час різних ситуацій в бою (потерпілий притомний\непритомний, можливість\неможливість підійти до потерпілого, кількість солдатів, що мають змогу допомогти, допомога при різних травмах хребта, ніг і т.д.)
Зважаючи на сучасну ситуацію в Україні, можна дійти до висновку, що предмет «Захист Вітчизни» є актуальним і потрібним, проте, безумовно, було б набагато краще, якби підстав для цього не існувало!
Учениця 10-го класу
Гоч Поліна.


Предмет «Захист Вітчизни» як необхідна складова сучасної навчальної шкільної програми

Предмет «Захист Вітчизни» як необхідна складова сучасної навчальної шкільної програми

Предмет «Захист Вітчизни» як необхідна складова сучасної навчальної шкільної програми

Предмет «Захист Вітчизни» як необхідна складова сучасної навчальної шкільної програми

Предмет «Захист Вітчизни» як необхідна складова сучасної навчальної шкільної програми



Категорія: Інформація