
Україна активно реформує систему освіти, й одним із стратегічних напрямків є формування підприємницької компетентності в школярів. Це закладено в Концепції «Нової української школи», яка ставить за мету розвивати в учнів навички, необхідні для життя в сучасному світі.
«Чи мріяли ви про цікавий підприємницький досвід?» – запитала я в семикласників. І почула у відповідь, що багато хто думав: «От як би було добре мати власні кошти!» чи «От якби можна було щось робити власноруч і продавати!», «От якби ми ще в школі мали можливість експериментувати з різними бізнес-ідеями». Саме тому один із уроків «Здоров’я, безпеки та добробуту» було присвячено створенню та захисту власних стартапів.
Ліцеїсти представили стартапи як соціального спрямування, так і комерційного, наприклад, цукерки зі смаками українськи страв, що сприяють схудненню. Така практична діяльність на уроках дає можливість розвивати креативність, критичне мислення, здатність вирішувати та брати відповідальність за свої дії, ініціативність, уміння працювати в команді, формувати та висловлювати свою позицію, дискутувати та обстоювати свою позицію.
Саме на таких навичках ґрунтуватимуться професії майбутнього, які невдовзі семикласникам доведеться обирати.
Вікторія Невірковець, учитель ЗБД та фінансової грамотності
