Рівненська українська гімназія

Із перспективою на майбутнє

Опубліковано 26-03-2015, 21:34

1051
Одне з актуальних завдань сучасної школи — пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їх розумової активності, спонукання до творчості, виховання школяра як життєво й соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях, вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань.
Залучення учнів до науково-дослідницької, пошукової діяльності – один із пріоритетних напрямків навчально-виховного процесу в гімназії.
25 березня відбувся захист учнями 10-х класів науково-пошукових робіт. На початку навчального року гімназисти обирали теми з предметів, які їх найбільше цікавлять, і писали пошукові роботи під керівництвом учителів РУГ.
У секції «Хімія – біологія» І місце посів Остапін Іван, який захищав роботу з хімії «Дослідження хімічних елементів живлення (батарейок) на предмет наявності важких металів» (науковий керівник – Кисільов Артем Семенович). ІІ місце - Константінова Дарина з роботою з біології «Методи введення органічного землеробства у Рівненській області». ІІІ місце – Залужна Діана з темою поз біології «Сколіоз». Науковий керівник учениць - Драненко Тетяна Євгенівна.
У секції «Географія» І місце виборола Полюхович Анна з роботою «Комплексна географічна характеристика Арабських Еміратів». ІІ місце зайняв Шевченко Олексій із роботою «Комплексна географічна характеристика Польщі». ІІІ місце розділили між собою Ковальчук Назар («Комплексна географічна характеристика Ізраїлю») і Бурченя Тарас ( «Комплексна географічна характеристика Люксембурга»). Науковий керівник пошукових робіт учнів– Марач Уляна Володимирівна.
У секції «Історія – правознавство» І місце журі присудило Гарасюк Юлії за роботу «Причини скоєння злочинів неповнолітніми: психолого-правовий аспект». Науковий керівник – Сацик Людмила Віталіївна.
Застосування дослідницького підходу в навчанні спрямоване на становлення в школярів досвіду самостійного пошуку нових знань і використання їх в умовах творчості, на формування нових пізнавальних цінностей учнів і збагачення їхньої пізнавальної ціннісної орієнтації. Тому навички, отримані гімназистами під час написання науково-пошукових робіт, допоможуть їм не бути новачками на шляху отримання знань під час подальшого навчання у вузах.

Із перспективою на майбутнє
Із перспективою на майбутнє
Із перспективою на майбутнє
Із перспективою на майбутнє

Категорія: Наука