В умовах широкого розповсюдження інформаційних та мультимедійних технологій одним із дієвих засобів зацікавлення учнів літературою є вироблення умінь спілкуватися з автором, здійснювати діалог з текстом.
30 квітня у Рівненській українській гімназії було проведено чергове засідання Школи педагогічного досвіду Оксани Гаврилюк, під час роботи якої п. Оксана поділилася напрацюваннями з питання формування читача, вироблення в учнів умінь здійснювати діалог з текстом художнього твору.
П'ятикласники вчилися розуміти неповторність поетичного світу Миколи Вінграновського. Власні асоціації, читання поетичного твору, тлумачення його учнями, створення ілюстрацій до віршів, складання "емоційного портрета" автора - така робота допомогла учням розкрити для себе особливості казкового, мрійливого, сповненого любові до рідного краю поетичного світу Миколи Вінграновського.