Рівненський ліцей

Стежками загадкового Комп’ютерленда

Опубліковано 19-10-2023, 20:20

104
Стежками загадкового Комп’ютерленда
Ліцеїсти 7-А класу взяли участь в інтелектуальній грі-квесті «Марафон Комп’ютерлендом» в Рівненській обласній бібліотеці.
Зараз багато говорять і пишуть, що винахід комп’ютера дуже вплинув на людину та кардинально змінив її життя. Щоб зрозуміти, наскільки комп’ютер став нам зрозумілим, ми і зібралися пограти в цю гру.
Учнів об’єднали у дві команди – і вони розпочали гру. Під час виконання завдань діти дізналися, чи потрібен для килимка миші драйвер, як виглядають прислів’я та приказки, якщо їх напише програміст, знаходили зашифровані терміни в реченні, розгадували кросворди, виконували практичні завдання та весело проводили час у нашій бібліотеці.
Команди, виконавши всі завдання квесту, з’єднали частинки отриманого пазлу, а, склавши його, отримали зображення «Комп’ютерний вірус».
По закінченню гри команда переможців отримала подарунки та поділилася враженнями та емоціями під час квесту.

Ольга Бондар, класний керівник 7-А

Стежками загадкового Комп’ютерленда

Стежками загадкового Комп’ютерленда

Категорія: Інформація