Рівненський ліцей

Комп’ютерні ігри «у капелюхах»

Опубліковано 10-11-2022, 21:40

50
Комп’ютерні ігри «у капелюхах»
Завдяки розвитку передових технологій у наші дні комп’ютер перетворився із предмету розкоші на річ, без якої неможливо уявити сучасне життя. Доступ до ПК мають і дорослі, і діти. При цьому ми, підлітки, освоюємо його в рази швидше та ефективніше.
Освоюючи ПК, дитина мимоволі починає цікавитись такими популярними додатками, як Youtube, TikTok, знайомиться із соціальними мережами та починає захоплюватися комп’ютерними іграми. При цьому мова йде не лише про пригодницькі екшени, але й про азартні розваги, які приваблюють гравців щедрими бонусами.
Комп’ютерні ігри можуть нашкодити дитині, проте користь вони також приносять. Такий факт ми досліджували на зустрічі із психологинею ліцею Світланою Леонідівною та соціальним педагогом Ольгою Миколаївною у форматі гри «Шість капелюхів».
Клас об’єднався в дослідницькі групи, які отримали цікаве завдання відповідно кольору капелюха.
«Білі» вишуковували факти, статистичні дані.
«Чорні» аналізували негативні наслідки: поява втоми, роздратованості, агресії, звуження кола інтересів, погіршення зору; при тривалому перебуванні перед комп’ютером у незручних позах псується осанка, з’являються проблеми з хребтом та суглобами.
«Жовті» ж, навпаки, показали, як комп’ютерні ігри можуть позитивно впливати на розвиток дитини. Наприклад, вони привчають слідкувати за деталями, розвивають дрібну моторику, покращують пам’ять, змушують думати, розвивають уяву, навчають підходити до вирішення завдань творчо та нестандартно. Граючи, дитина вчиться працювати з корисними програмами, а ще комп’ютерні ігри допоможуть цікаво провести вільний час наодинці.
«Червоні» проаналізували емоційний світ школярів, батьків та педагогів щодо сприйняття комп’ютерних ігор.
«Зелені» напрацювали поради одноліткам, батькам і вчителям про гігієну роботи з комп’ютером. Щоб комп’ютер не шкодив, щодня за ним можна грати не більше 2 годин. Крім цього, батьки повинні стежити за тим, як дитина сидить перед монітором та які вона сайти відвідує.
Група в «синіх капелюхах» підсумувала нашу роботу. Кожен учасник, працюючи в команді, приніс користь у дослідження.
Це було цікаво та реально корисно. За допомогою такої технології можна дослідити будь-яке суперечливе питання або ситуацію, освітню тему чи враження від літературного твору.

Софія Гамуза, Олена Дементьєва, учениці 8-Б класу

Комп’ютерні ігри «у капелюхах»

Комп’ютерні ігри «у капелюхах»

Категорія: Інформація